La Biblioteca Pública de Sant Joan d’Alacant ha desenvolupat aquesta pàgina web amb el doble objectiu de conservar i difondre documents relacionats amb el nostre poble o publicats pels nostres veïns. S’ha digitalitzat gran part de la secció local, procés que encara continua en marxa.

La web s’estrena amb la digitalització dels primers llibres de festes, les obres d’Isidro Buades i de Roberto Mira, la col·lecció de revistes de l’Associació Cultural Lloixa, els primers anys dels articles de premsa de Manuel Sánchez Buades i les obres d’altres autors que han volgut donar el seu consentiment perquè puguem exposar-les ací.

A més, hem volgut recollir notícies en hemeroteques digitals i curar-les perquè el lector interessat a Sant Joan d’Alacant trobe més còmoda la seua consulta. El resultat són dues col·leccions, una sobre les festes del Crist de la Pau i una altra sobre la Segona República a Sant Joan que mostren notícies de la Biblioteca Virtual de Premsa Històrica, sempre remetent a la font original.

Aquest és un projecte en desenvolupament que continua creixent dia a dia amb la digitalització de nous fons i publicacions sobre el nostre municipi. Si tens qualsevol dubte pots escriure’ns a biblioteca@santjoandalacant.es